به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: از خانوادهها درخواست میشود در ایام برگزاری امتحانات نهایی از مراجعه به مدارسی که مرکز آزمون هستند، خودداری کرده و در روزهایی که امتحانات نهایی برگزار نمیشود و پس از پایان امتحانات، برای ثبتنام دانشآموزان اقدام کنند.
انتهای پیام/

























































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































